Monday 5 March 2012

WARKAH BIRU UNTUK TUN M!! KETUA DEWAN PEMUDA PAS CAKAP TAK SERUPA BIKIN

APA KATA LU LEBAI BUAT DULU KAT NEGERI-NEGERI DIBAWAH PAS,DAH LAKSANA BARU BOLEH CERITA,PUM PAM,PUM PAM MACAM TIN KOSONG! SEKADAR TAHU TUNJUK PANDAI TAPI TAK LAKSANA.

CAKAP TAK SERUPA BIKIN

BERTOBATLAH .
Itu ayat terbaik untuk lebai sebagaimana ayat yang lebai tuju kan kepada Tun M agar kembali ke Pangkal Jalan. UMNO telah lama membenarkan PAS untuk melaksanakan HUDUD. Tetapi sampai sekarang kenapa masih tidak laksana kan ? Pandangan Tun anda tidak boleh menolak begitu sahaja. Apa yang Tun Tekankan didalam Al-Quraan adalah keadilan melaksanakan  dan bukan soal Hukuman atau Hudud itu sendiri. Inilah apabila terlalu berfikiran sempit terhadap Islam. Islam sendiri menggalakkan BERMUZAKARAH apa bila menghadapi kemusyikilan. Anda telah dengan mudah menganggap Tun Mahathir sesat apabila anda meminta beliau kembali ke PANGKAL JALAN.Siapakah anda untuk berbuat demikian?


a] Kesalahan Zina iaitu persetubuhan suka sama suka tanpa nikah yang sah. Hukumannya disebut dalam surah an Nuur ayat 2.

Adalah satu petikkan kesalahan zina didalam WARKAH BIRU ANDA. Setelah diamati klip video Tun, apa yang Tun kemukakan adalah bagaimana nasib seorang Perempuan yang di rogol sehingga mengandung dan gagal mendapatkan 4 orang saksi? 
Sekadar Hiasan.
Apakah nasib wanita ini? Jika beliau benar-benar dirogol tapi gagal mendapakan 4 saksi.



Tun tidak sentuh pun soal zina suka sama suka.
Keadilan perlaksanaan yang Tun Tekan kan...Adil kah Melayu kena potong tangan kerana mencuri, Ugama lain terlepas sekiranya dilaksana di Malaysia?



Peringatan juga untuk anda jawapan yang Tun jawab adalah berkisar dari soalan wartawan berkenaan Hudud yang hendak dibawa oleh PAS. Mungkin skop jawaban Tun adalah merujuk kepada persoalan wartawan terhadap HUDUD ala PAS kerana Tun adalah orang yang melihat Draf Hudud yang PAS hendak laksanakan di Kelantan semasa beliau Perdana Menteri ketika itu.

Sebenarnya apa yang KURA hendak tekan kan, janganlah mudah hendak suruh Tun kembali kepangkal Jalan sedang kan PAS berkuasa di KELANTAN dan KEDAH kenapa tak laksanakan dulu disana? Kalaulah Tun itu si Lebai kata tak betul dan anda yang rasa anda betul soal HUDUD laksanakanlah dibawah negeri-negeri dibawah atau pun kepada ahli-ahli PAS. Jangan Pandai cakap sahaja, hentam sana, hentam sini sesungguh orang macam nilah dilaknat Allah SWT. DAH TAHU! ADA KUASA TAPI TAK LAKSANA.

Islam pun menuntut Pemimpin yang seadilnya.

BILA KENA KE PAS HILANG HUDUD..FITNAH,KONSPIRASI YANG TIMBUL.

MACAM INI RUPA PAKATAN NAK LAKSANA HUDUD?

KURA TIDAK MENOLAK HUKUMAN ALLAH SWT, TAPI KITA SEBAGAI HAMBA TERLALU BANYAK KELEMAHAN.


PSSSST!  BAGAIMANA ORANG SEPERTI OSTAD BADRUL YANG KONON ALIM MENJADI SAKSI DALAM KES HUDUD? SOALAN UNTUK PEMBACA. ANA UNTA..ANA UNTA BINI ORANG PUN REMBAT.






4 comments:

  1. Assalam Bro

    Nik Aziz pun tak boleh jadi saksi yang adil dalam kes Hudud... Apa lagi mamat hingus yang tak kering lagi yang suruh Tun M bertaubat... Sendiri tu dah bertaubat ke belum kerana memecahbelahkan perpaduan orang Melayu/Islam... Itu serban putar alam tu... PAS For ALL...

    ReplyDelete
  2. Kedah pun puak lebai sesama sendiri rebut kuasa...haramjadah PAS ni guna islam untuk kepentingan politik...

    ReplyDelete
  3. Ajai62: Anak kita sendiri pun tak mampu nak suruh pakai tudung... tak yah nak cerita Islam...

    ReplyDelete
  4. PAKAI TUDUNG SEKALI PUN KALAU PERANGAI MACAM SETAN NAK BUAT APA? SEKARANG NI BANYAK YANG BERTOPENG KAN UGAMA UNTUK MENGHALALKAN YANG HARAM...PEMIMPIN PAS CUKUP BANYK..REMBAT BINI ORANG BNYK. BAIK ZAMAN-ZAMAN DULU WALAU KURANG YANG BERTUDUNG TAPI TAK MACAM SEKARANG..PAKAI TUDUNG BERKHALWAT, BEROMEN DITAMAN-TAMAN.

    ReplyDelete

Tulis apa nak tulis,kena saman tanggung sendiri