Monday 16 April 2012

BELAJAR DEKAT SINI MUNGKIN TAK PERLU PTPTN.

KALAU DAH SEMUA NAK FREE!!!! 
DEWAN KULIAH MACAM INI SESUAILAH.

TOILET PUN OPEN AIR.

PENSYARAH INI LAYAK UNTUK MAHASEWEL ROBOT

Kepada budak-budak robot PR sepatutnya bersyukor walaupun terpaksa pinjam PTPTN tetapi anda mendapat keselesaan belajar dan mendapat para pendidik yang berkelayakkan mengajar anda. Ilmu itu sebenarnya tak ternilainya berbanding dengan apa yang anda perlu bayar.Tenaga pengajar dan pensyarah terdahulu pun perlu membayar untuk menimba ilmu begitulah juga anda yang mengaut ilmu dari mereka. Tempat anda menimba ilmu bukanlah didalam gua seperti diatas yang tidak perlu penyelenggaraan, bil letrik,bil air bil telefon dan sebagainya. Sekolah bantuan penuh kerajaan telah anda nikmati dari sekolah rendah sehingga tamat sekolah menengah, agak-agaklah kalau nak free sampai ke IPT.

Janganlah terpengaruh dengan janji politik pembangkang untuk menghapuskan PTPTN. Ikut pembangkang syurga pun berani dijanjikan. Sayang anda robot yang pandai akan tetapi tidak dapat mengenal janji realiti dengan janji palsu.

AL-JUBORI INGAT PETRONAS DAPAT MINYAK MACAM INI KOT TU YANG SESUKA HATI JER TIPU PENCACAI TURUN HARGA MINYAK, GUNA DUIT UNTUNG PETRONAS UNTUK PELAJARAN PERCUMA. HAHAHAHAHAHHA


HARAP MENTERI PENGAJIAN TINGGI DAPAT BUAT DEWAN KULIAH DALAM GUA DAN PENSYARAH MACAM DIATAS  UNTUK ROBOT-ROBOT MAHASEWEL. KALAU DAH PTPTN PUN NAK DIHAPUSKAN.

No comments:

Post a Comment

Tulis apa nak tulis,kena saman tanggung sendiri