Friday 25 May 2012

PAS! SURUH LAH HINDU NI BERUNDING SOAL KUOTA HAJI.

KERANA MELAYU BODOH, KERAJAAN ARAB SAUDI SEDANG PERTIMBANG KEMUNGKINAN MENYEKAT KUOTA ATAU MENGGANTUNG BAKAL JEMAAH HAJI MALAYSIA.

Kerajaan Arab Saudi dilaporkan sedang membuat pertimbangan sama ada untuk mengenakan sekatan atau menggantung jemaah haji dan umrah dari Malaysia berikutan insiden perhimpunan haram itu. Sebagai langkah awal, Jamil Khir berkata, beliau akan memohon bantuan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang mempunyai hubungan baik dengan kerajaan Arab Saudi agar dapat menyelesaikan kebimbangan mengenai kuota haji. 

"Saya minta Perdana Menteri untuk bantu kita campur tangan menghubungi Raja Abdullah dan kerajaan Arab Saudi supaya kuota haji tahun ini akan dapat sebagaimana yang kita harapkan kerana persiapan semua kita sudah buat," katanya kepada pemberita selepas mengadakan pertemuan dengan Duta Arab Saudi ke Malaysia Fahad Al Rashid di Bangunan Tabung Haji di sini hari ini. - BERNAMA

ULARMAK YANG MENGHALALKAN BERSIH 3.0
APA YANG KO BOLEH BUAT ?KALAU KO RASA HEBAT SANGAT PERGI LAH BERUNDING DENGAN KERAJAAN ARAB SAUDI. KO DENGAN PENCACAI KO TAK HABIS-HABIS MENYUSAHKAN ORANG ISLAM MALAYSIA. PERJUANGAN ISLAM KONON.

ULARMAK NI NAK BERUNDING  DENGAN KERAJAAN ARAB SAUDI? FATWA SONGSANG BOLEH LAH. HAHAHAHAHAHA.



4 comments:

  1. KIta mencadangkan supaya kerajaan mengharamkan atau black list kan puak-puak yang telah mencemarkan nama Malaysia daripada keluar negara terutamnay disebelah negara arab dan maklumkan kepada semua kedutaan agar tidak mengeluarkan sebarang visa untuk mereka masuk kenegara berkenaan.
    Walau pun kerajaan akan dikatakan kejam tetapi demi jutaan umat islam lain perkara ini wajib dilakukan.

    ReplyDelete
  2. HANTAR NAMA2 SEMUA YG TERLIBAT DEMO BERSIH DI TANAH SUCI MEKAH BIAR ARAB SAUDI HARAMKAN DIA ORG PIJAK TANAH SUCI BIAR JADI PENGAJARAN KAT KUNING TAIK LAIN. YANG MENGHALAL KAN TU HARAMKAN SAMPAI KE MAMPOS.

    ReplyDelete
  3. org bukan islam kebanyakanya tidak faham tentang haji ni.pada mereka asal berserban dan bersongkok putih je mesti haji.bagi mereka haji terletak pada serban dan songkok saja,

    ReplyDelete
  4. Nak buat macam mana org yg berserban menghalalkan BERSIH yg dipengerusi oleh Hindu. Dah menghalalkan hindu...suruhlah Hindu tu settle dgn kerajaan Arab Saudi.

    ReplyDelete

Tulis apa nak tulis,kena saman tanggung sendiri