Wednesday 18 July 2012

DOK JELING-JELING PASAL APA? INI SEMUA HANG PUNYA PASAL LAH TUN!

PI BUAT PUTRAJAYA PASAL APA? APA NAMA... NIK ABDUH NIK AZIZ DAPAT WAHYU DARI ALLAH SWT SUH PAS GI SANA PULAK!
Dahulu orang Tua ni dikutuk PAS konon membina Putrajaya adalah membazir wang rakyat, projek gajah putih lah. Kita rakyat Malaysia memang sepatutnya berbangga dengan mantan PM kita kerana berpandangan cukup jauh apabila membuat sesuatu pekara. Secara jujur saya masih rasa akan kehilangan seorang pemimpin yang membanggakan rakyat dan Negara Malaysia. Kononnya PAS di arah Allah SWT ke Putrajaya! Bagaimana pula dengan orang yang mencetuskan pembinaan PUTRAJAYA? Jika begitu sungguh dan lebih Mulia Tun M sehingga Allah SWT merahmati usaha beliau dengan memberi wahyu kepada Nik Abduh agar PAS ke PUTRAJAYA. 



ALLAH MENGARAHKAN PAS KE PUTRAJAYA ... Ini Wahyu Yang Saya Terima - Nik Abduh



Dahulu Tun menangis tetapi kini rakyat akan sedar kenapa Tun Menangis? Punyalah meroyan orang Melayu nak ke PUTRAJAYA sehingga mendapat wahyu dari Allah SWT agar ke PUTRAJAYA. Harap jangan jadi MELAYU MUDAH LUPA!.

TAHNIAH TUN! SUMBER ILHAM TUN BARU KINI TERBUKTI HINGGA ADA YANG MENTAL  MENERIMA WAHYU DARI  ALLAH SWT KONONNYA DIARAH KE PUTRAJAYA.


2 comments:

  1. Kalau la perjuangan pas adalah perjuangan paling suci di muka bumi ini..macam mana dengan perjuangan para anbia, para sahabat, Rasulullah SAW dan orang terdahulu dalam menegakkan ajaran Islam yang jelas terpapar dalam Al Quran..Adakah perjuangan demi kuasa politik mereka ini lebih suci daripada darah dan keringat yg mengalir di muka bumi oleh para pejuang yang berjuang bersama Rasullulah..Kuasa politik penting dan jelas dinyatakan oleh ahli falsafah greek "Politik adalah kuasa double sword".. Janganlah terlalu taksub berpolitik sampai sanggup menggadai agama sendiri..

    ReplyDelete
  2. Mana ada ugama dijadikan politik...puak syiah jer buat tu..tambah2 politik yg ada kat Malaysia ni Demokerasi...Sistem demokerasi ni siapa yg bawa? Ada pilihan raya..ada wang pertaruhan kpd yg bertanding....akai ada kah...kita tengok Bangsa lain Hindu dan Cina sudahlah...dia org pun respect dan jaga kesucian ugama dia org....mana ada Parti Hindu SeMalaysia? Parti Budha SeMalaysia? bahlul..PAS jer buat parti ugama...Sial lah lu PAS.

    ReplyDelete

Tulis apa nak tulis,kena saman tanggung sendiri