Wednesday 29 February 2012

MACAM INI KOT PEJABAT KAUNSELING OSTAD BADUL?

MANA TAK BERASINGAN DITANGKAP?  APABILA DALAM BILIK N0.8635 ADA BILIK LAGI!!!
PEJABAT KAUNSELING OSTAD BADUL.
WAKTU PEJABAT: 2.00am - PUAS.

Pandai sungguh Ostad Badul memutar belit ana di Fitnah, konspirasi kerana semasa JAIP menangkap ana berseorangan cuma ana tak sempat pakai baju itu yang pakai tuala sahaja. Kura letak kan gambar bagaimana maksud" Ada bilik dalam bilik" agar bnyk puak-puak jumud PKR dan PAS dapat fahaminya. Sepengkajian Kura, terbukti bnyk puak-puak ni tak nak tidur Hotel Sedemikian kerana mahal dan dianggap pembaziran.Pemimpin jer yang konon berceramah Islam hidup bersederhana jangan membazir sedangkan dia sendiri begitu sakan sekali. Tak habis-habis pencacai kena kelentong.


APA PUNYA WAYANG KAU BUAT OSTAD?????

Kura tiada niat menghina tetapi kerana terlalu sakit hati kepada golongan yang bertopengkan Islam, keperibadian warak dan Islamik telah mempersendakan kesucian Islam hanya dengan kerana nafsu syaitan itulah kura terpanggil untuk menyedarkan orang Melayu am nya dan orang Islam Khasnya agar tidak mudah terpedaya dengan dakyah dan ceramah keislaman yang dibawa oleh manusia-manusia sedemikian.


Yang satu Ostad dan satu lagi BINI orang.

Sesuailah dengan perjuangan BERKEBAJIKKAN yang dilaung-laungkan PR sehingga menjaga kebajikkan isteri orang pada jam 2.00 pagi. Pandai dan hebat sangat tentang Islam,berceramah kesana-sini sehingga mengghalalkan berjumpa isteri orang dalam bilik hotel pada jam 2.00 pagi. Kerana rasa diri penuh dengan keimanan,bongkak sehingga memandang rendah JAIP bila dikaitkan dengan kemungkinan konspirasi,dan mempertikaikan waktu kerja pada hari sabtu.Kepada Satu badan keagamaan Negeri Ostad ini boleh beranggapan sedemikian. Patik mohon kebawah Duli Tuanku Sultan Pahang mengambil tindakkan ke atas Ostad ini kerana telah mempertikaikan kewibawaan JAIP sepertimana maklum adalah dibawah naungan Tuanku.Untuk pengetahuan Ostad, JAIP tidaklah sebodoh Ostad untuk menangkap khalwat Ostad secara membabi-buta,  Anggota JAIP pun bertindak mengikut garis panduan yang ditetapkan Undang-undang Islam untuk bertindak.

Kerana terlalu hendak menegakkan benang yang basah semuanya dituduh berkemungkinan konspirasi termasuklah JAIP kerana JAIP yang membuat tangkapan,konspirasi untuk menjatuhkan kerjaya politik beliau. Cukup kurang ajar Ostad ini bagi kura. Di tuduhnya si Suami membawa 20 orang samseng. Suami mana yang tidak marah kerana pasangan Khalwat Ostad itu masih sah Isteri beliau?. Bila dah kena tangkap baru nak kemakamah untuk tuntut cerai. Wahai Isteri malang dan durja pekara dah berlaku naik lah sepantas kilat ke mahkamah namun anda tetap bergelar Isteri orang semasa ditangkap.Tak perlulah anda rasa nak tutup malu dengan cepat-cepat tuntut cerai. Pekara Haram Tetap Haram.

Tak perlulah juga Ostad nak spin gila-gila bagi menegakkan yang haram. Persoalan Mudah bila berjumpa Isteri Orang yang sememangnya bukan Muhrim Ostad pada Jam 2.00 pg di bilik hotel ataupun luar Hotel tanpa SiSuami dan keizinan Suami tetap haram dan salah disisi ugama. 

Kalau Ostad ni berceramah UMNO lah buruk semuanya, padahal diri sendiri yang busuk seperti bangkai.Bini orang BEB.
TAK KEMANA TUMPAHNYA....



Sebagaimana hadis Rasulullah S.A.W yang berbunyi:

لا يخلون رجل بامراة لا تحل له فان ثالثهما الشيطان 
Janganlah kamu bersunyi-sunyian dengan perempuan yang tidak halal bagi kamu kerana sesungguhnya orang yang ketiga adalah syaitan 





4 comments:

  1. Salam semua;
    Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
    Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

    ReplyDelete
  2. Rasanya Ostad itu mengadakan cerita kononnya begitu ramai samseng shingga beliau takut dan menyebabkan beliau terkurung bersama bini org didalam bilik hotel.Apa masalahnya nak tuduh konspirasi, bila perbuatan salah disisi Islam orang ramai pasti memaklumkan pada pihak yg berwajib. Tak akan nak membiarkan maksiat di depan mata.Yang jadi persoalan kalau betul beliau dipukul atau dikasari kenapa tidak membuat laporan polis?

    ReplyDelete
  3. Huyooo!!!! bilik tengok bilik otel ni nampak macam rumah urut aje , ni bukan tempat kaunselling tapi tempat berselingan

    ReplyDelete
  4. Memang bilik ni sesuai untuk sayangku dan homo cun ni membontot.

    ReplyDelete

Tulis apa nak tulis,kena saman tanggung sendiri