Friday 24 February 2012

MUNGKIN KERANA ANWAR ,ORANG ISLAM MENANGIS

UGAMA ISLAM DIPERSENDAKAN KERANA POLITIK ORANG MELAYU?


Marilah kita sama-sama renungkan sejenak demi Ugama Islam yang kita anuti, cintai dan sanjungi. Pernahkah pekara (BERGAMABR) ini berlaku sebelum Anwar menjadi Ketua Umum Pakatan Rakyat? Inikah REFORMASI yang dilaungkan?  JAWAPLAH SEBAGAI SEORANG ISLAM untuk menjawabnya.Insyaallah anda sendiri akan mendapat jawabannya.

 Kita sebagai umat islam apakah kita sanggup melihat pekara seperti ini didalam Masjid? Tiadalah niat untuk menuding jari kepada sesiapa yang melakukan pekara yang menghina kesucian tempat ibadah orang islam. Ingin diperjelaskan pekara diatas juga tidak mungkin orang yang berugama islam melakukannya. Kura berpendapat , tidak mungkin juga orang yang berugama islam yang merancangkannya. Sedarlah kita orang Melayu dan tidak perlu dinyatakan bangsa yang sanggup berbuat demikian. Apakah kerana POLITIK kita sebagai orang Islam sanggup berbuat demikian? Anda yang berugama islam tahu akan jawapannya.

PENGHINAAN DEMI PENGHINAAN MEREKA LAKUKAN DI RUMAH ALLAH.

KEPADA HADI AWANG DAN NIK AZIZ FATWA MANA YANG ANDA BAWA HINGGA BERLAKU PEKARA SEPERTI DIATAS? FATWA DARI PKR? DAP?
MENANGISLAH KITA ORANG ISLAM..TERDUDUK LAYU MELIHAT KEMUNGKARAN YANG BERLAKU DEPAN MATA. 

Bertanyalah pada diri anda sendiri, SIAPAKAH YANG MENGHALAL KAN PEKARA SEDEMIKIAN BERLAKU? Kerana Politik kita sanggup menggadai Islam. 

INGATKAH ANDA PERISTIWA INI?

Kemanakah iman kita sebagai orang Islam? Masjid dijadikan medan pergaduhan sesama islam. Inikah kisah yang hendak kita tunjukkan kepada anak cucu kita? Kewarasan kita sebagai seorang Islam lenyap sama-sekali kerana kepentingan POLITIK DUNIAWI.

 ADAKAH ANWAR PERLU DIPERSALAHKAN?

KERANA POLITIK UGAMA TERGADAI.





No comments:

Post a Comment

Tulis apa nak tulis,kena saman tanggung sendiri