Tuesday 21 February 2012

YANG NI BUKAN KAPAL ISRAEL LAGI!! TAPI..LU PIKIRLAH SENDIRI

KAPAL KECOH SANGAT! YANG INI APA PASAL DIAM?


Anwar bersama jaringan Yahudi freemanson and new worl order.

Juak-juak Pakatan Rakyat terutama PAS kecoh sangat hendak berdemo pasal KAPAL yang tak pasti hujung pangkal Kapal itu,  muatan kargo kapal entah datang dari Negara mana? Konon pihak PAS ini perjuangkan Islam dan terlalu Islamik Hingga fobia mendengar nama Israel. Kapal yang jauh nampaklah sangat Israel. Adakah PAS ini sedar yang beliau berdamping dengan DAP dan PKR? Kenapa PAS taknak berguling-guling atas jalan raya bila tengok gambar-gambar Mantan Peliwat yang begitu akrab dengan zionis? Apakah peliwat ini telah membutakan mata dan hati PAS? Sikit-sikit kutuk,fitnah UMNO..pekung bersepah kat badan sendiri buat bodoh macam lembu. Kita sebagai  rakyat Malaysia harap dapat fikirkan kenapa yang  Peliwat  begitu rapat dengan Israel.

Macam Pinang di belah dua.

Kamcing Nampak!
Kepit keliling Beb

Rasanya letaklah gambar sebesar mana sekalipun, dah sah Melayu PAS dan PKR dah dibutakan Mata,hati dan perut. Peliwat tetap jelmaan Imam mahadi dan anugerah Tuhan bagi puak-puak Melayu PAS dan PKR.


Tolak Pakatan Rakyat!!


3 comments:

  1. tu gambar superimpose je,

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon Feb 20, 2012 11:00 PM

      memang superimpose je tu..tapi klu gambar fitnah PM bukan superimpose ..memang dasar spinner mcm ketua anwar dia huhuhuuh

      Delete
  2. Tuan,

    Terimakasih kerana singgah dan meninggalkan komen di blog saya. Saya sudah linkkan KEKURA di blog saya ..LISTED!!! (honour list) dan VOICES AROUND.

    Diharap tuan juga sudi menyenaraikan saya di blog list tuan juga.

    Terima kasih.

    ReplyDelete

Tulis apa nak tulis,kena saman tanggung sendiri