Friday 4 May 2012

APA KATA TANGKAP SI ACI INI DULU! ITU YANG RAKYAT MALAYSIA NAK TENGOK.

MANTAN TUN M SAMPAI PERLI, AMBIGA CALON DIJADIKAN PM.  

 KENA SEDARLAH  DIMANA ACI PIJAK DISITU LANGIT ACI JUNJUNG.
DIA LAWYAR KE? BETUL KE? SALAH KE? TANGKAP DULU! 
Kenapa perlu tangkap pengikut-pengikut terlebih dahulu? Pihak yang bertanggung jawab sewajarnya buru dan tangkap ketua segala penganjuran BERSIH ini dahulu. Kalau tidak kerana beliau yang beria-ria menganjur BERSIH, pekara keganasan tidak akan berlaku. PDRM seharus sedar akan kerugian yang perlu ditanggung oleh pihak tertentu dimana PDRM kerugian jutaan ringgit. Kerajaan seharusnya juga lebih perihatin akan kerugian rakyat yang mencari rezeki sekitar kawasan yang ditutup oleh pihak PDRM kerana keangkuhan dan kedegilan pihak pengajur BERSIH yang tidak mahu mengikut arahan agar diadakan di Stadium Merdeka.

Rakyat Malaysia pasti sokong ditangkap dahulu pemimpin BERSIH kerana terang-terang telah mencetuskan huru-hara,kecederaan  dan kerugian kepada Negara. Rakyat muak dengan alasan Polis buat siasatan dan tunggu siasatan Peguam Negara dari sejak BERSIH 2.0 kerana ahkirnya beliau berani dan telah lakukan BERSIH 3.0 pula dengan langsung tiada rasa bersalah terhadap rakyat yang menderita kerugian dan menyusahkan orang lain.Dari kaji-selidik saya lakukan ramai nisbah yang mahukan penganjur BERSIH ditangkap.Dimana-mana tempat pun ketua ditangkap dahulu.

KERAJAAN PERLU TAKUT KEPADA KUNING BERSIH ATAU SUARA PULUHAN JUTAAN RAKYAT!!!! RAKYAT DAH SABAR SEJAK BERSIH 2.0..NAK TUNGGU BERSIH 4.0 KE PULAK?  

2 comments:

  1. sokong!sokong!sokong!Rakyat Malaysia Sokong

    ReplyDelete
  2. betol2......
    tangkap ambiga dulu & 3 A tmsuk wali selipor & hadi...
    apa kerajaan msia dah kena sound & ugut dgn Zionis / yahudi/ US ke?

    knp takut ambik tindakan kpd pengkhianat negara di cilaka Nuar brahim, tian chua dll?
    memang sah dah kena ugut dgn "New World Order" nih...

    baca buku "Penipu Dunia" oleh Jerry D Gray @ Hj Abd Rahman.... yg dah 27 thn tak jejak US....

    ReplyDelete

Tulis apa nak tulis,kena saman tanggung sendiri