Friday 4 May 2012

DAH LAH BOSNYA ACI! YANG MENGGANAS ANE DAN YANG TAKBIR MELAYU

PM KITA HORMAT BANGSA LAIN DENGAN SATU MALAYSIA.
BUKAN NAK TIMBULKAN ISU PERKAUMAN! BERSUNGGUH GILE ANE MEREJAM POLIS MELAYU!! 

Spesis ini memang tidak layak menjadi rakyat Malaysia. PM kita berusaha menyatupadukan bangsa tetapi mereka ini langsung tidak hormat apa yang telah diusahakan PM kita. Jeritan-jeritan SATU MALAYSIA tiada makna bagi Ane ini. Rasanya tibalah masa orang Melayu memikir kesudahan bangsa lain terhadap bangsa Melayu. Mereka ini memang tidak menghormati bangsa Melayu yang mana dengan kepimpinan UMNO sejak merdeka mereka dapat hidup berpelajaran dan menumpang kemewahan di Malaysia ini jika dibandingkan Negara asal ane ini. 
Apakah ini yang diperjuangkan oleh melayu-melayu PAS/PKR? Apakah anda rasa perjuangan Islam dengan TAKBIRRRR dan kepinginan mati Syahid semasa BERSIH apa bila anda melihat gambar diatas?

PSSST! PESAN AKU KAT PAS TAKBIRRRRRRR LAH BANYAK-BANYAK UNTUK BERSIH.BUKALAH MATA ORANG MELAYU.

No comments:

Post a Comment

Tulis apa nak tulis,kena saman tanggung sendiri