Monday 6 February 2012

BETUL KAH NIZAR MEMUJA POKOK PULAK SETELAH KECEWA NAK JADI MB PERAK

SETELAH 3 TAHUN DISINGKIRKAN MASIH BERANGAN NAK JADI MB PERAK


BAYANGAN ANGAN-ANGAN MB PERAK

Setalah 3 tahun berlalu detik hitam bagi Mohamad Nizar di singkirkan dari jawatan MB Perak hari ini beliau masuk bertugas berdekatan bangunan Dewan Undangan Negeri Perak tetapi dibawah pokok sahaja. Beliau bersama-sama penyokong beliau berpakaian serba hitam ala masyarakat Cina bergabung membuat perhimpunan dibawah pohon demokerasi tersebut bagi memperingati 3 tahun beliau digulingkan . Beliau menuduh DS Najib pengerusi UMNO negeri Perak masa itu dengan mencuri wakil rakyat Pakatan Rakyat. Mohamad Nizar masih tidak boleh menerima  hakikat itu.


Apalah nak jadi dengan Nizar, macam ni kah ajaran yang PAS boleh bersengkongkol dengan PKR dan DAP. Ini lebih kurang menjurus pekara-pekara syirik. Minta pembaca nilai sendiri dengan memakai baju hitam bersama-sama penyokong berhimpun bawa pohon demokerasi hanya sebatang pokok dengan menyatakan acara sambutan berhimpun bawah pokok. Berdoalah kepada yang Esa minta tunjuk kebenaran kan lagi baik dari jadikan pokok tempat menunjukkan kebenaran. Apalah nak jadi dengan orang Melayu PAS dan PKR ni.






BANYAK CARA LAIN LAGI SECARA ISLAM YANG BOLEH DIBUAT SELAIN DARI BAWAH POHON POKOK JIKA UNTUK MENCARI KEBENARAN.


SAY YES! FOR ZAMBRY


SEKADAR MENYEDARKAN ORANG ISLAM YANG DAIF PEMIKIRAN.


  

1 comment:

  1. Selagi Nizar jadikan DAP kekasih politiknya, jangan harap dia akan kekal menang. Taring yang ditunjuk waktu memerintah Perak dulu, macam musang!!!... tak hairan kalau dia buat apa saja untuk masuk semula dalam kangkang KUASA!!

    ReplyDelete

Tulis apa nak tulis,kena saman tanggung sendiri