Saturday 4 February 2012

HJ. HADI DAN NIK AZIZ PATUT MALU DENGAN TUN M

ALASAN DESAKAN PARTI MAKA AKUR AKAN BERTANDING.

 hmm..taktik test market berjaya.


APA PUNYA WAYANG LEBAI NI?


Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang akur kehendak PAS yang tidak membenarkan dirinya berundur, malah, Ahli Parlimen Marang itu juga dijangka akan bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-13 yang dijangka dalam masa terdekat. 
Cubalah jadi seperti Tun M dimana beliau mengotakan hasrat beliau mengundur diri dengan melepaskan jawatan No. 1 tanpa berdolak-dalik seperti HJ. HADI. Beliau bukan sahaja mengundur diri dari Presiden UMNO malah sebagai Perdana Menteri Malaysia.
Kalau nak di samakan desakkan PARTI, Tun M dengan Hj. Hadi tentulah kelebihan kepada Tun M agar tidak mengundurkan diri ketika itu.Dengan kejayaan beliau membangunkan Malaysia dari segi ekonomi dan pembangunan. Apalah yang nak didesak  HJ.Hadi oleh PAS agar tidak mengundurkan diri? Mungkinkah  populariti HJ. Hadi merudum jatuh apabila PAS bersama dengan DAP dan PKR, dimana perjuangan Islam yang dibawa PAS telah bertukar kepada Kebajikkan, ataupun mungkin HJ.HADI TEST MARKET DIRI SENDIRI.

Sebagai pemimpin dimanakah ketegasan pendirian diri HJ. Hadi? Perlukah orang seperti ini diangkat sebagai pemimpin.Sepatutnya beliau perlu yakin dengan pelapis-pelapis pimpinan PAS yang sedia ada bagi menggantikan diri beliau.Seorang Islam yang mukmim, tuturnya,sikapnya dan peribadinya tidak berdolak-dalik.


                          hmm,nak gok jadi presiden PAS.

Perjuange Isle sampai ahkir hayat, jadi bior kawe jadi MB sampai mati,Pahe tu?


NIK AZIZ berkata perjuangan Islam tidak mempunyai tempoh masa bahkan hingga ke Akhir Hayat sebab itulah beliau akan kekal dan mempertahankan jawatan MB kelantan sehingga hari ini.Inilah yang mungkin bakal di ikut oleh HJ.Hadi dengan memberi alasan-alasan PAS memerlukan khidmat beliau. Disini Nik Aziz perlu di ingatkan perjuangan Islam sebagaimana yang hingga ke ahkir hayat? Adakah perjuangan bersama-sama dengan DAP? Itukah dinamakan Perjuangan Islam? Inilah dikatakan perjuangan Nama atas Nama, menjual nama Islam atas kepentingan Politik, seperti pepatah berkata "CAKAP TAK SERUPA BIKIN".



"ISLAM TAK AJAR BERJUANG BERSAMA KAFIR UNTUK MERUNTUHKAN KERAJAAN ISLAM."

No comments:

Post a Comment

Tulis apa nak tulis,kena saman tanggung sendiri