Saturday 17 March 2012

ISLAM PAS,YAHUDI DAN ZIONIS SEMUA JADI HALAL JANJI FATWA DARI HJ.HADI

ELOKLAH KALAU HJ. HADI MASUK JAMBAN KORANG SEMUA PUN MASUK JAMBAN.


Dari Abu Sa‘id Al Khudri, ia berkata: “Rasululah bersabda: ‘Sungguh kalian akan mengikuti jejak umat-umat sebelum kalian, sejengkal demi sejengkal, sehingga kalau mereka masuk ke dalam lubang biawak, niscaya kalianpun akan masuk ke dalamnya.’ Mereka (para sahabat) bertanya: ‘Wahai Rasulullah, apakah kaum Yahudi dan Nasrani?’ Sabda beliau: “Siapa lagi.” (HR. Bukhari dan Muslim)

Apalah nak jadi dengan orang Melayu demi pemimpin sanggup menjadi sesat dalam Islam. Inilah bala yang Allah SWT tunjukkan apabila menjual Agama kerana Politik. PR tediri dari segolongan pemimpin kafir sebab itulah mudah membenarkan kerjasama dengan yahudi dan diharap ahli-ahli PAS hayatilah hadis dibawah ini.

 Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani menjadi pemimpin-pemimpin(mu); sebahagian mereka adalah pemimpin bagi sebahagian yang lain. Barangsiapa diantara kamu mengambil mereka menjadi pemimpin, maka sesungguhnya orang itu termasuk golongan mereka. Sesungguhnya Allah tidak memberi petunjuk kepada orang-orang yang zalim. [Al Maa-idah 51]

Yang aku takuti terhadap umatku ialah pemimpin-pemimpin yang menyesatkan. (HR. Abu Dawud)
Celaka atas umatku dari ulama yang buruk. (HR. Al Hakim).

TAK PAYAH TAKSUB SANGAT, HADI MANUSIA  MACAM KORANG JUGA. BERAK MENCANGKUNG KENTUT BUSUK JUGA. ADA JUGA BODOHNYA. TAK TAHULAH KALAU KORANG BAU KENTOT DIA WANGI. 



No comments:

Post a Comment

Tulis apa nak tulis,kena saman tanggung sendiri