Tuesday 1 May 2012

TENSION AKU DENGAN KPN

BUKAN KERJA TUAN TUNJUK PENIPUAN GAMBAR TU!
NANTI AKU CAKAP LEBIH KENA PULAK TANGKAP!

Biarlah aku minta maaf dulu sekadar beri pandangan dan teguran. Rakyat bukan nak dengar penjelasan pasal gambar itu atau tayang semula video keganasan yang dirakam PDRM. biarlah pekara itu menjadi pekara rahsia PDRM. Apa yang rakyat hendak pembelaan Tuan terhadap orang-orang tuan dan wartawan yang bergelinangan darah di pukul oleh perusuh-perusuh BERSIHT! Yang itu keutamaan rakyat Malaysia yang cintakan keamanan. Sepatutnya hari ini PARA PEMIMPIN BERSIHT ADALAH ORANG PERTAMA DITAHAN DAHULU. senaraikan Nama-nama yang memukul anggota Tuan itu dan panggil Media hebahkan serta ambil tindakkan terhadap mereka. Rakyat dalam keadaan marah dengan pengganas-pengganas BERSIHT. Janganlah tuan pun ikut lenggok Politik. Tugas tuan menjaga kedaulatan undang-undang dengan tegas dan rakyat nak tengok pengadilan. Gambar yang tuan tunjuk itu rakyat Malaysia dah tahu, yang rakyat Malaysia nak tengok muka-muka samseng yang memukul dan ganas itu serta Pemimpin mereka ditahan dahulu.Fikirlah sampai dah BERSIH 3.0 Pemimpinya masih bebas!!!!!!!! Dah sampai tahap keganasan pun sampai kini masih BEBAS!!!!!!Apa ini semua?
Saya minta maaf sekali lagi kerana mungkin saya pun ada silap tetapi hakikatnya itulah yang Rakyat Malaysia nantikan. MUKA_MUKA  SAMSENG YANG PUKUL ANGGOTA KESELAMATAN DAN WARTAWAN SERTA MEROSAKKAN HARTA BENDA DAN PEMIMPIN YANG SEPATUTNYA BERTANGGUNG JAWAB KEPADA KEJADIAN ITU SEMUA DITAHAN DAHULU.

BERTINDAKKLAH SEGERA.

4 comments:

  1. Ambabiga pun takut nak tangkap...apalah...ternyata dialah pemimpin dan penganjur BERSIHT.Macam ni kompom ada BERSIHT 4.0

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

    KL POS memohon jasa baik pihak anda menyenaraikan laman kami ini di antara senarai 'BLOG PILIHAN' di blog anda mnerusi www.klpos.com agar info KL POS dapat dikongsi bersama pengunjung blog anda.


    Semoga kita dapat berkongsi info dan pandangan membina khas buat tatapan masyarakat Malaysia amnya.


    Sekian, Kerjasama dan info terbaik dari blog anda amat KL POS Kagumi. Terima Kasih.



    "Paparan Info Politik menjangkaui sempadan ideologi."



    KL POS Media and Services

    www.klpos.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. W.salam...terimakasih dan saya telah pautkan KL POS dalam blog saya.

      Delete
  3. Kebal kah meraka atau polis takut;
    SIAL KAU ANWAR

    ReplyDelete

Tulis apa nak tulis,kena saman tanggung sendiri